Τεχνολογία

Κορυφαία τεχνολογία ελαστικών

Τεχνολογία ελαστικών - Advanced 4D-Nano Design

Advanced 4D-Nano Design

Χαμηλή αντίσταση κύλισης, εξαιρετική ασφάλεια και ανθεκτικότητα. Αυτές είναι οι τρεις βασικές απαιτήσεις που πρέπει να πληρούν τα ελαστικά αυτοκινήτων, τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον. Οδηγώντας την πρόοδο σε αυτόν τον τομέα, οι επιστήμονες και οι μηχανικοί της Sumitomo Rubber Industries Ltd. πραγματοποίησαν πρωτοποριακές έρευνες σχετικά με τη μοριακή δομή των ελαστικών, χρησιμοποιώντας επιταχυντές σωματιδίων και προηγμένους υπολογιστές προσομοίωσης. Κατάφεραν να προσομοιώσουν και να ελέγξουν την μοριακή δομή των ελαστικών συνθετικών στο νανοεπίπεδο. Για παράδειγμα, ανέλυσαν πού και πώς δημιουργείται περιττή θερμότητα στο ελαστικό και πώς αυτή η εξέλιξη θα μπορούσε να ελαχιστοποιηθεί. Η θερμότητα σημαίνει απώλεια ενέργειας για το ελαστικό και συνεπώς αντίσταση κύλισης - η οποία είναι τελικά υπεύθυνη για την κατανάλωση καυσίμου. Η τεχνολογία Advanced 4D-Nano Design είναι το αποτέλεσμα αυτών των προηγμένων ευρημάτων σε μοριακές δομές. Επιτρέπει εξοικονόμηση καυσίμου έως και 5% σε σύγκριση με τα συμβατικά μοντέλα ελαστικών και βελτιώνει σημαντικά την απόδοση του ελαστικού σε υγρές συνθήκες.

Τεχνολογία ελαστικών - Gyroblade

Gyroblade

Δεν θα ήταν υπέροχο αν τα επίπεδα ελαστικά ήταν παρελθόν; Τώρα το μέλλον είναι πολύ κοντά με την τεχνολογία Falken Gyroblade. Αυτή η ολοκαίνουργια τεχνολογία ελαστικών χωρίς αέρα εξαλείφει όχι μόνο τα επίπεδα ελαστικά, αλλά και τις επίπονες διαδικασίες του φουσκώματος των ελαστικών και του ελέγχου της πίεσης. Μια εντελώς νέα διάσταση άνετης και ασφαλούς οδήγησης!

Τεχνολογία ελαστικών - Βιώσιμα υλικά κατασκευής

Βιώσιμα υλικά κατασκευής

Η Sumitomo Rubber Industries δεσμεύεται να προστατεύει το περιβάλλον κατά την παραγωγή των ελαστικών της. Τα βασικά κομμάτια αυτής της δέσμευσης είναι η εξοικονόμηση καυσίμων, η χρήση βιώσιμων πρώτων υλών και η προσεκτική συγκέντρωση πόρων. Κάτω από αυτές τις λέξεις-κλειδιά, η Falken αναλύει συνεχώς και βελτιστοποιεί τις διαδικασίες κατασκευής και τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή των ελαστικών της. Ένα βασικό μέρος των δραστηριοτήτων της εταιρείας, από αυτή την άποψη, περιλαμβάνει την προηγμένη έρευνα για βιοσυνθετικούς μηχανισμούς που επεκτείνεται στο επίπεδο της νανοδομής του ελαστικού. Αυτή η έρευνα καθιστά δυνατή την παραγωγή φυσικού καουτσούκ, χρησιμοποιώντας μεθόδους συμβατές με το περιβάλλον και κατά συνέπεια την κατασκευή προϊόντων που είναι και βιώσιμα, αλλά και στην πρωτοπόρα τεχνολογικά.

Τεχνολογία ελαστικών - Διαδικασία παραγωγής NEO-T01

Διαδικασία παραγωγής NEO-T01

Η διαδικασία παραγωγής NEO-T01 είναι ένα πρόσφατα αναπτυγμένο σύστημα παραγωγής της Falken, για την κατασκευή ελαστικών runflat εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας. Κατά την διαδικασία αυτή, κάθε ελαστικό κατασκευάζεται γύρω από έναν μεταλλικό πυρήνα ακριβείας, που είναι γνωστός ως «former» και είναι στο ακριβές σχήμα και μέγεθος του εσωτερικού του τελικού ελαστικού. Αυτό που κάνει αυτή τη μέθοδο τόσο ξεχωριστή είναι, ότι τα ελαστικά κατασκευάζονται με την μέθοδο «κορδέλα», η οποία τυλίγει το πέλμα και το πλαϊνό υλικό γύρω από το «former», με εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας προδιαγραφές, χωρίς επικάλυψη ή ένωση και χωρίς την ανάγκη για πρόσθετες ανοχές κατασκευής. Οι διαστάσεις του ακατέργαστου ελαστικού αντιστοιχούν ακριβώς σε αυτές του ολοκληρωμένου προϊόντος. Δεν υπάρχει παραμόρφωση της ένωσης κατά τη διάρκεια του βουλκανισμού. Όλα τα εξαρτήματα συναρμολογούνται πλήρως αυτόματα από το σύστημα, που οδηγείται από υπολογιστή. Έτσι, το NEO-T01 ανεβάζει τον πήχη στην ποιότητα και στην συνέπεια της σειριακής παραγωγής των premium ελαστικών.

Τεχνολογία ελαστικών - Runflat

Διαδικασία παραγωγής NEO-T01

Εάν ένα συμβατικό ελαστικό χάσει αέρα, το σχήμα του αρχίζει να παραμορφώνεται στο χείλος του τροχού, παράγοντας θερμότητα η οποία καταστρέφει το ελαστικό σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ήδη από το 1970, η Sumitomo Rubber Industries βρήκε μια λύση για την καταπολέμηση του προβλήματος και κυκλοφόρησε το πρώτο ελαστικό runflat στον κόσμο, με λειτουργία «limp-home». Τα ελαστικά runflat έχουν ενισχυμένα πλευρικά τοιχώματα, που μειώνουν την παραμόρφωση εάν το ελαστικό υποστεί ζημιά ή τρυπήσει. Συνεπώς, μπορούν να συνεχίσουν να οδηγούνται για τουλάχιστον άλλα 80 km με μέγιστη ταχύτητα 80 km/h. Τα ελαστικά Falken Runflat συνδυάζουν την λειτουργία «limp-home» με κορυφαία απόδοση σε όλους τους τομείς. Παρεμπιπτόντως, οι κατασκευαστές ορίζουν ότι τα ελαστικά runflat πρέπει να χρησιμοποιούνται με ένα σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, επειδή τα ελαστικά είναι τόσο αποτελεσματικά που οι οδηγοί μπορεί να μην παρατηρήσουν πραγματικά ότι το ελαστικό τους έχει τρύπα. (Το όχημα πρέπει να διαθέτει σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών)

Τεχνολογία ελαστικών - Silent Core

Silent core

Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο θόρυβος κίνησης από τα ελαστικά ενός αυτοκινήτου είναι πιο δυνατός από οποιονδήποτε αεροδυναμικό θόρυβο, ή θόρυβο που δημιουργείται από το κινητήρα του αυτοκινήτου. Ο θόρυβος κίνησης προκαλείται από τον αέρα που δονείται στο εσωτερικό του ελαστικού, ο οποίος δημιουργεί συντονισμό της κοιλότητας των ελαστικών και κατά συνέπεια επίπεδα θορύβου. Για να ελαχιστοποιήσουν αυτές τις δονήσεις στο εσωτερικό των ελαστικών, οι μηχανικοί της Falken έχουν αναπτύξει ένα καινοτόμο στρώμα αφρού πολυουρεθάνης, που ευθυγραμμίζει το εσωτερικό του ελαστικού και μειώνει την παραγωγή θορύβου κίνησης έως και 10dB (ντεσιμπέλ). Η επένδυση από αφρό είναι πανάλαφρη και δεν επηρεάζει καθόλου την απόδοση των ελαστικών. Είναι εξαιρετικά ανθεκτική και διαρκεί για όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού.

preloader